Vrácení & Výměna



Naše podmínky vrácení

Rozmysleli jste se? Kryt nebo sklo vám nevyhovuje? Nepoužité zboží můžete vrátit či vyměnit do 30 dnů od data doručení.



Jak vrátit zboží?

Potřebujete vrátit nebo vyměnit zboží? Žádný problém! Stačí napsat na e-mail sluzebnicek@lemory.cz a naše Terka ze zákaznické péče s vámi vše vyřeší.

Co se bude dít? E-mailem vám zašleme instrukce pro zaslání zboží na náš sklad. Zboží musí být v původním balení, nepoužité, se všemi ochrannými foliemi a s přiloženým formulářem k odstoupení od smlouvy. Dopravu k nám nazpět hradíme my!



Vrácení zboží

Peníze za zboží vám vrátíme stejným způsobem, jaký jste zvolili při výběru možnosti platby. Vrácení peněz na váš účet může trvat až 14 dní, ale obvykle vracíme hned po přijetí zboží.



Výměna

Nové zboží, které chcete dostat výměnou, si domluvíte na sluzebnicek@lemory.cz. Případný rozdíl finanční částky vám vrátíme nebo jej doplatíte. Nové zboží vám zašleme co nejdříve.



Lze vrátit i personalizovaný kryt?

U nás můžete vrátit také kryt s monogramem nebo s gravírováním. Kryt ale nesmí být používaný.



Jak reklamovat vadné zboží?

Pokud Vám Lemory kryty z jakéhokoli důvodu nesedí, obdrželi jste vadné zboží, nebo zboží jeví známky poškození po krátké době používání, prosím napište nám.

Vaši zkušenost nám prosím popište a připojte fotografii vadného produktu. Společně problém dořešíme k vaší spokojenosti :)